
Doplňky
Upravte si to zde.
Vložte obsah jaký chcete.

Keramika
Upravte si to zde.
Vložte obsah jaký chcete.

Jiří Šmejkal
„Čím jsme uvnitř, se ukáže skrze to, co děláme navenek.“
Profese
kouč, psychoterapeut, supervizor, mentor, lektor
Současné působiště
-
Lektor osobnostního rozvoje a manažerských dovedností,
-
psychoterapeut a poradce,
-
výcvikový lektor studentů Gestalt terapie Praha,
-
supervizor v psychoterapii a sociální práci,
-
kouč a lektor s koučujícím přístupem pro školy působící v Akademii Libchavy, s. r. o.
-
supervizor a mentor pedagogů.
Vzdělání
-
2019 kurz Aplikovaná improvizace (Raymond van Driel, Holandsko, 2 výukové dny)
-
2017 výcvik Supervize koučů (The International Center for Business Coaching Scotland, 8 výukových dnů)
-
2015 certifikát ACC (Associate Certified Coach) od ICF (International Coach Federation)
-
2014-15 výcvik Koučování systémů (Koučink akademie Libchavy, 12 výukových dnů)
-
2013-14 výcvik Druhá spirála kouče (Koučink akademie Libchavy, 73 hodin)
-
2013 výcvik Modeling (Nicholas Evans, Devon school of NLP GB, 3 výukové dny)
-
2013 výcvik NLP (Nicholas Evans, Devon school of NLP GB, 17 výukových dnů)
-
2011-12 výcvik První spirála kouče (Koučink akademie Libchavy, 64 hodin)
-
2011-12 trénink Manager koučem (koučink akademie Libchavy, 49 hodin)
-
2010-11 výcvik Systemických konstelací (Bhagat J. Zielhofer, 20 výukových dnů)
-
1998 kurz Lektorské dovednosti (Open Society Fund Praha, 48 hodin)
-
1993-97 výcvik Gestalt terapie a psychosyntézy (Multi-Dimens Norsk Institutt, 480 hodin)
Publikační činnost:
-
Učitel a syndrom vyhoření, Raabe, s.r.o., Praha, 2018 (autorský tým: Robert Čapek, Irena Příkazská, Jiří Šmejkal),
-
Psychohygiena ředitelky mateřské školy, Raabe, s.r.o., Praha, 2000,
-
Umění osobního projevu a komunikace, Raabe, s.r.o., Praha, 1998
Co vám právě já mohu nabídnout?
Provázím druhé, aby si rozšířili vědomé prožívání sebe a ostatních. Podporuji je také, aby uměli vstoupit do nadhledu, dokázali rozlišit své Já od rolí a dokázali vnímat širší souvislosti v osobním i profesním životě. Iniciuji vytváření pozitivních vztahů a vědomé přímé komunikace.
K tomu využívám zejména své „čisté“, nehodnotící mysli a svých životních, psychoterapeutických a koučovacích zkušeností. V procesu se rád nechávám vést intuicí a s chutí se „odvážu“ a tvořím.
